Cum se comandă

Dacă ai întrebări sau probleme legate de oricare dintre colecţiile Panini, Serviciul noastre pentru Clienţi va fi încântat să te ajute. FĂ CLIC PE CONTACTEAZĂ-NE CA SĂ NE SCRII. Cu toate acestea, înainte de a ne contacta, de ce nu verifici mai jos, ca să vezi dacă nu găseşti un răspuns la întrebările tale?

Cine poate achiziționa produse aflate la reducere pe acest site web?

Acest serviciu se adresează numai clienților care achiziționează produse pentru uz personal și care pot furniza o adresă de livrare în România

Cum să-ţi urmăreşti livrarea

Poţi urmări livrarea comenzii tale folosind Numărul de identificare furnizat de curierul expres. După ce coletul este expediat, vom trimite un e-mail cu un link pentru a putea urmări comanda. De asemenea, poţi urmări numărul accesând cronologia comenzilor.

Expedierea la adrese diferite

Poţi diviza comanda în mai multe părţi şi poţi trimite fiecare parte la o adresă de destinaţie diferită. Tipul de expediere poate fi diferit pentru fiecare adresă, iar costurile vor fi calculate pentru fiecare adresă de destinaţie.

Lista de dorinţe

Lista de dorinţe permite utilizatorilor să plaseze produsele într-o listă şi să le salveze ca preferate. Utilizatorii au, de asemenea, posibilitatea de a împărtăşi cu alţii, prin e-mail, lista de dorinţe, introducând o listă de adrese de e-mail şi adăugând un mesaj.