Cum comanzi

Dacă ai întrebări sau probleme legate de oricare dintre colecțiile Panini, serviciul nostru pentru clienți va fi încântat să te ajute. FĂ CLIC PE CONTACTEAZĂ-NE CA SĂ NE SCRII.

Cu toate acestea, înainte de a ne contacta, de ce nu verifici mai jos, pentru a vedea dacă nu găsești un răspuns la întrebările tale?

Acest serviciu se adresează numai clienților care achiziționează produse pentru uz personal și care furnizează o adresă de livrare în România

Câte abțibilduri lipsă pot fi comandate?

Depinde de colecție. Între 40 și 100 de abțibilduri.

Cum îmi pot crea abțibildul sau cardul personalizat MyPanini™?

Ți se va cere să te înregistrezi introducând adresa de e-mail, parola și țara. După aceea, îți poți crea propriul abțibild, urmând acești pași:

- fă clic pe CREEAZĂ/CREEAZĂ ABȚIBILDURI;
- autentifică-te cu e-mail și parolă;
- urmează instrucțiunile pentru a personaliza abțibildul/cardul;
- fă clic pe coș;
- selectează cantitățile;
- introdu sau confirmă adresa ta;
- selectează metoda de plată și continuă.

Panini îți va imprima abțibildurile sau cardurile după ce verifică dacă imaginea și textul introdus respectă politicile Panini și legile aplicabile, cum ar fi drepturile de autor. Pentru mai multe informații, consultă secțiunile Cost și Întrebări frecvente de pe mypanini.com

Am plasat o comandă, dar nu am primit e-mailul de confirmare.

Am plasat o comandă, dar nu am primit e-mailul de confirmare.

Dacă ai plasat comanda ca oaspete, îți recomandăm să verifici dosarul Spam sau Mesaje nedorite.

Dacă ești înregistrat pe site-ul nostru, poți verifica oricând starea comenzilor tale, conectându-te și făcând clic pe pictograma Persoană din dreapta, sus, și apoi pe „Contul meu”. Vei vedea una dintre următoarele stări lângă numărul comenzii:  

- În curs de procesare: aceasta înseamnă că comanda a fost efectuată. După finalizarea procesului plății, adică după ce Panini a primit plata, vei primi un e-mail de confirmare. Verifică și dosarul Mesaje nedorite al e-mailului.  

- Anulată după plată: a avut loc o eroare în procesul de plată, iar tranzacția a fost anulată din motive de securitate. Comanda ta nu a fost efectuată, dar produsele sunt încă în coș. Poți face clic pe imaginea coșului din partea dreaptă, sus, și poți repeta finalizarea comenzii.

- Finalizată: comanda ta este finalizată, iar produsele pentru care ai plătit sunt în drum spre tine.

Am făcut o comandă pe vechiul site și nu o mai găsesc.

În contul tău poți vedea doar comenzile plasate pe noul site. Cu toate acestea, orice comenzi plasate pe vechiul site vor fi expediate în următoarele zile.

Dacă ai avut produse în coș pe vechiul site, dar nu ai finalizat achiziția, din păcate va trebui să cauți articolele pe noul site pentru a finaliza achiziția.

Am plasat o comandă care conține un produs pre-vânzare. Când va fi expediat?

Produsele pre-vânzare pot fi comandate în avans și vei primi produsul începând cu data lansării, cu excepția cazului în care este specificată o altă dată pe pagina produsului. Dacă achiziționezi și alte produse (atât cele care sunt deja disponibile, cât și alte produse de la o altă pre-vânzare), comanda ta va fi procesată începând cu cea mai târzie dată de lansare dintre datele de lansare a produselor pre-vânzare.

Exemplu: Dacă produsul pre-vânzare cu cea mai târzie dată de lansare este 17 decembrie, toate produsele din comanda ta vor fi expediate începând cu acea zi, chiar dacă sunt disponibile mai devreme. Dacă dorești să primești produsele imediat ce sunt disponibile, te rugăm să plasezi comenzi separate.

De ce a ajuns comanda mea incompletă?

Din păcate, este posibil ca un articol pe care l-ai comandat să se fi epuizat. În acest caz, vom rambursa diferența cât mai repede posibil.

În timpul plății mi-a fost cerut un cod securizat pe care nu îl am. Cum pot plăti comanda online?

Alegem să cerem un cod de securitate suplimentar pentru plățile online pentru a crește siguranța tranzacțiilor. Ar trebui să primești acest cod de la emitentul cardului tău.

Dacă nu îl ai, poți continua comanda folosind PayPal, chiar dacă nu ai un cont PayPal. Alege PayPal ca metodă de plată, fă clic pe butonul Plătește cu card de debit sau de credit și introdu direct detaliile cardului.

Pot plăti comanda cu un card prepay?

Pentru a plăti comanda cu un card prepay, selectează cardul de credit pe pagina de plată, apoi alege circuitul și introdu numărul cardului din 16 cifre.

Pentru mai multe informații, consultă pagina dedicată metodelor de plată

Ai cerut date despre colector. De ce?

Solicităm aceste informații, pentru a continua să ne îmbunătățim colecțiile după cum își doresc colecționarii noștri fideli. Întrucât solicităm aceste date în pagina cu detaliile produsului, acestea nu sunt legate de crearea contului, astfel încât colecționarul și utilizatorul înregistrat nu trebuie să fie aceeași persoană.

Ce programe de navigare sunt acceptate de site?

Program de navigare Google Chrome
Program de navigare Mozilla Firefox
Edge
Program de navigare Apple Safari

Pentru informații suplimentare, fă clic aici.

Cum aplic pentru a lucra pentru Panini?

Te rugăm să vizitezi pagina noastră de contacte, să selectezi elementul „Eu... aș dori să lucrez pentru Panini” și să urmezi pașii online.

 

Ai găsit răspunsul la problema ta?

Dacă nu, contactează-ne prin următorul link: Contactează-ne

Te rugăm să incluzi toate informațiile și detaliile relevante (colecția care te interesează, numărul de identificare al comenzii tale, adresa de e-mail pe care ai folosit-o pentru a te înscrie etc.) pentru a ne ajuta să îți rezolvăm problema rapid.

Îți mulțumim!